Předškoláček
PŘEDŠKOLÁČEK 2024Společné odpoledne pro předškoláky a jejich rodiče.
Jsou zařazeny aktivity: práce ve skupince s učitelkou, společné úkoly rodič a dítě.
Cílem je hravou formou rozvíjet dovednosti důležité pro nástup do 1. třídy a společné trávení času dítěte s rodičem. Ve skupince je přibližně 10 -14 dětí.
Program je rozvržen do 3 setkání. Na jaře 2024 bude PŘEDŠKOLÁČEK pokračovat na ZŠ Josefa Gočára.
V MŠ bude probíhat:
ve třídě Červená kostička v termínech: čtvrtek 18.1., 1.2., 29.2.
ve třídě Zelená kostička v termínech: úterý 16.1., 30.1., 27.2.vždy od 15:30 do 16:30 hodin.
Činnosti jsou řazeny tak, aby lekce byla pro dítě zajímavá, různorodá a zároveň zvládnutelná.
Rodiče vidí své dítě při práci, získávají náměty pro společnou činnost. Z každého setkání si děti odnášejí domů 10 úkolů.
Není vhodné, aby se účastnili sourozenci předškoláků. Děkujeme za pochopení.
Činnosti jsou zaměřeny na rozvoj:
grafomotoriky - jemná motorika (ruka, správný úchop tužky) a hrubá motorika (koordinace pohybů celého těla),
řeči - schopnost komunikace, výslovnost, slovní zásoba, spojeno s rozvojem myšlení,
sluchu - vnímání rytmu řeči, melodie řeči, rozvoj pozornosti na sluchové vjemy (příprava na výuku čtení a psaní)
zraku - vnímání celku i detailu, rozlišování tvaru a barev, zraková paměť (příprava na čtení),
prostorové a pravolevé orientace - důležité pro orientaci v textu, čtení zleva doprava,
matematických představ - základní geometrické tvary a jejich třídění podle určitých pravidel.Děti potřebují: trojhrannou tužku (silnější), pastelky, ořezávátko, desky na úkoly, 30 kancelářských papírů.
V případě Vašeho zájmu se přihlaste ve své třídě nejpozději do 5. ledna 2024.
Kvůli přípravě pomůcek je třeba se předem přihlásit, budeme s Vámi počítat na 3 setkání.
y aktivity: práce ve skupince s učitelkou, společné úkoly rodič a dítě.
Cílem je hravou formou rozvíjet dovednosti důležité pro nástup do 1. třídy a společné trávení času dítěte s rodičem. Ve skupince je přibližně 10 -14 dětí.
Program je rozvržen do 3 setkání. Na jaře 2024 bude probíhat PŘEDŠKOLÁČEK pokračovat na ZŠ Josefa Gočára.
Bude probíhat:
ve třídě Červená kostička v termínech: čtvrtek 18.1., 1.2., 29.2.
ve třídě ZelenáSpolečné odpoledne pro předškoláky a jejich rodiče.
Jsou zařazeny aktivity: práce ve skupince s učitelkou, společné úkoly rodič a dítě.
Cílem je hravou formou rozvíjet dovednosti důležité pro nástup do 1. třídy a společné trávení času dítěte s rodičem. Ve skupince je přibližně 10 -14 dětí.
Program je rozvržen do 3 setkání. Na jaře 2024 bude probíhat PŘEDŠKOLÁČEK pokračovat na ZŠ Josefa Gočára.Společné odpoledne pro předškoláky a jejich rodiče.
Jsou zařazeny aktivity: práce ve skupince s učitelkou, společné úkoly rodič a dítě.
Cílem je hravou formou rozvíjet dovednosti důležité pro nástup do 1. třídy a společné trávení času dítěte s rodičem. Ve skupince je přibližně 10 -14 dětí.
Program je rozvržen do 3 setkání. Na jaře 2024 bude probíhat PŘEDŠKOLÁČEK pokračovat na ZŠ Josefa Gočára.
Bude probíhat:
ve třídě Červená kostička v termínech: čtvrtek 18.1., 1.2., 29.2.
ve třídě Zelená kostička v termínech: úterý 16.1., 30.1., 27.2.vždy od 15:30 do 16:30 hodin.
Činnosti jsou řazeny tak, aby lekce byla pro dítě zajímavá, různorodá a zároveň zvládnutelná.
Rodiče vidí své dítě při práci, získávají náměty pro společnou činnost. Z každého setkání si děti odnášejí domů 10 úkolů.
Není vhodné, aby se účastnili sourozenci předškoláků. Děkujeme za pochopení.
Činnosti jsou zaměřeny na rozvoj:
grafomotoriky - jemná motorika (ruka, správný úchop tužky) a hrubá motorika (koordinace pohybů celého těla),
řeči - schopnost komunikace, výslovnost, slovní zásoba, spojeno s rozvojem myšlení,
sluchu - vnímání rytmu řeči, melodie řeči, rozvoj pozornosti na sluchové vjemy (příprava na výuku čtení a psaní)
zraku - vnímání celku i detailu, rozlišování tvaru a barev, zraková paměť (příprava na čtení),
prostorové a pravolevé orientace - důležité pro orientaci v textu, čtení zleva doprava,
matematických představ - základní geometrické tvary a jejich třídění podle určitých pravidel.Děti potřebují: trojhrannou tužku (silnější), pastelky, ořezávátko, desky na úkoly, 30 kancelářských papírů.
V případě Vašeho zájmu se přihlaste ve své třídě nejpozději do 5. ledna 2024.
Kvůli přípravě pomůcek je třeba se předem přihlásit, budeme s Vámi počítat na 3 setkání.
Bude probíhat:
ve třídě Červená kostička v termínech: čtvrtek 18.1., 1.2., 29.2.
ve třídě Zelená kostička v termínech: úterý 16.1., 30.1., 27.2.vždy od 15:30 do 16:30 hodin.
Činnosti jsou řazeny tak, aby lekce byla pro dítě zajímavá, různorodá a zároveň zvládnutelná.
Rodiče vidí své dítě při práci, získávají náměty pro společnou činnost. Z každého setkání si děti odnášejí domů 10 úkolů.
Není vhodné, aby se účastnili sourozenci předškoláků. Děkujeme za pochopení.
Činnosti jsou zaměřeny na rozvoj:
grafomotoriky - jemná motorika (ruka, správný úchop tužky) a hrubá motorika (koordinace pohybů celého těla),
řeči - schopnost komunikace, výslovnost, slovní zásoba, spojeno s rozvojem myšlení,
sluchu - vnímání rytmu řeči, melodie řeči, rozvoj pozornosti na sluchové vjemy (příprava na výuku čtení a psaní)
zraku - vnímání celku i detailu, rozlišování tvaru a barev, zraková paměť (příprava na čtení),
prostorové a pravolevé orientace - důležité pro orientaci v textu, čtení zleva doprava,
matematických představ - základní geometrické tvary a jejich třídění podle určitých pravidel.Děti potřebují: trojhrannou tužku (silnější), pastelky, ořezávátko, desky na úkoly, 30 kancelářských papírů.
V případě Vašeho zájmu se přihlaste ve své třídě nejpozději do 5. ledna 2024.
Kvůli přípravě pomůcek je třeba se předem přihlásit, budeme s Vámi počítat na 3 setkání.
kostička v termínech: úterý 16.1., 30.1., 27.2.vždy od 15:30 do 16:30 hodin.
Činnosti jsou řazeny tak, aby lekce byla pro dítě zajímavá, různorodá a zároveň zvládnutelná.
Rodiče vidí své dítě při práci, získávají náměty pro společnou činnost. Z každého setkání si děti odnášejí domů 10 úkolů.
Není vhodné, aby se účastnili sourozenci předškoláků. Děkujeme za pochopení.
Činnosti jsou zaměřeny na rozvoj:
grafomotoriky - jemná motorika (ruka, správný úchop tužky) a hrubá motorika (koordinace pohybů celého těla),
řeči - schopnost komunikace, výslovnost, slovní zásoba, spojeno s rozvojem myšlení,
sluchu - vnímání rytmu řeči, melodie řeči, rozvoj pozornosti na sluchové vjemy (příprava na výuku čtení a psaní)
zraku - vnímání celku i detailu, rozlišování tvaru a barev, zraková paměť (příprava na čtení),
prostorové a pravolevé orientace - důležité pro orientaci v textu, čtení zleva doprava,
matematických představ - základní geometrické tvary a jejich třídění podle určitých pravidel.Děti potřebují: trojhrannou tužku (silnější), pastelky, ořezávátko, desky na úkoly, 30 kancelářských papírů.
V případě Vašeho zájmu se přihlaste ve své třídě nejpozději do 5. ledna 2024.
Kvůli přípravě pomůcek je třeba se předem přihlásit, budeme s Vámi počítat na 3 setkání.
tkání.